16 септември 2014

За магарето Марко

което седя под дъжда. Ах горкото магаре, ах горките българи


За хората в България на кой му пука, бе? За децата на България. За просяците на България. За нищетата, за бедността, за тъгата? Защо все гледаме по-напред отколкото можем да стигнем? 

Бежанците:
Ние собствените си деца не можем да нахраним, собствените си хора не можем да подслоним, да им намерим работа, пенсионерите ни умират от глад. Изоставените деца на България циганчета или не, живеят в нечовешки, в зверски условия, ние сме се затичали да помагаме на бежанските деца. Не че не ми е жал - напротив. Жал ми е, мъка ми е че света е пълен с ужаси, глад и мизерия. Съжалявам ги, разбирам ги. Но точно ти ли клета майко България се намери да отделяш за бежанците... Точно ние ли се намерихме да отделяме от насъщния? Абе хора, замислихте ли се, че се направиха общежития за бежанците по-бързо отколкото за хората в Аспарухово след потопа? Осъзнахте ли, че за тия общежития ние дадохме пари, а за онези на бежанците даде държавата? Затичахте се да носите дрехи и храна, после плакахте, че не ги искали и ги хвърляли. В колко български дома за деца отидохте да дадете дрехи? Колко домове на мъката и мизерията обиколихте в страната си?  

Магарето Марко:
Загрижи ли ми се за магарето Марко! Горкото животно. Било е на дъжда. А знаете ли колко Гошковци, Пешковци и Марийки ги валя дъжда свити на кълбо до някой контейнер под прозореца ви, докато гледахте телевизия на топло бе хора? Наистина ли се събрахте да правите петиции за опазване на кокошките и магаретата в Big Shit? Вие на село били ли сте? Магарета на дъжд виждали ли сте? А имате ли идея за какво се ползват мулетата всъщност? Явно не!  Като ядохте пържолите на нова година плакахте ли за Прасчо? Петиция събрахте ли? Вземете се замислете каква част от пияниците и клошарите по улиците са завършили консерватория или са преподаватели по литература и математика! Колко пъти им дадохте дъждобран да не ги вали? Засрамете се!

За билбордовете с кученца:
И за финал любимите ми билбордове с кученца тип "Вземи ме вкъщи"
Що не вземете да сложите едно окаяно детенце и да му напишете "вземи ме вкъщи"? Тия на около годинка, целите в сополи и нахапани от комари също са милички и сладички. Ааааааа имало и такива, билбордове - за дечица. Извинете, значи само аз виждам да преобладават тези с кученцето!

Чудя защо никога не си свършваме работата постепенно, стъпка по стъпка. 
Като си оправим собствената държава съм съгласна да оправим и останалите държави. Като намерим дом на децата по домовете съм съгласна да намерим и на кученцата ...

И пичове, бъдете сигурни че на магарето Марко в Big Brоth -пардон- SHIT ще му е 100 пъти по добре отколкото на клошара дето е навирил крака от контейнера пред блока ти!

Да живей живота дето уж го живеем и принципите дето уж ги защитаваме!








Няма коментари:

Публикуване на коментар